ביצוע עבודות גבס וצבע בבאר שבע והדרום

תוכן עמוד

עבודות גבס וצבע

בעולם שבו מחירי עבודות השיפוצים הקיימות בשוק יכולות להרקיע שחקים ולהגיע במקרים אחדים גם למאות אלפי שקלים, ישנו פתרון אטרקטיבי שיכול בהחלט לספק את הסחורה מהבחינה הזו: תכירו את הפתרון שלכם לשיפוץ איכותי ובמחיר נגיש, עבודות גבס וצבע.

התחליף שאף אחד לא מכיר

את המשפט הזה רובנו מכירים. כמה פעמים קרה לכם שתכננתם שיפוץ נרחב ומרחיק לכת לבית, ואמרתם לעצמכם "יעלה כמה שיעלה, את השיפוץ הזה אני עושה ?" נכון שפשוט התקשרתם לשיפוצניק הקבוע שלכם ונתתם לו את הפריבילגיה לקבוע מחיר והלכתם איתו עד הסוף ? אתם ממש לא לבד. רוב האנשים מודעים לכך שעולם השיפוצים הוא יקר ולכן לא מתמקחים על המחיר יותר מדי. חשוב לדעת כי ישנן סוגי עבודות כמו גבס וצבע, שיכולות לתת לכם את אותו המענה במחיר הרבה יותר צנוע.

אחד במחיר של שניים

לרוב אחד הדברים שאנחנו מוטרדים מהם מאוד לפני תחילת תהליך שיפוץ הוא ריבוי של אנשי מקצוע. רק המחשבה על כך שבמשך כמה ימים במקרה הטוב וכמה שבועות במקרה הממוצע, יסתובבו בבית שלנו מספר אנשי מקצוע זרים שלא בדיוק שומרים על הניקיון, יכולה להדיר שינה מעינינו. רוב האנשים בטוחים שלכל בעל מקצוע יש את המומחיות שלו, אבל בעידן של היום, חלק גדול מאנשי המקצוע מתמחים ביותר מתחום אחד (כמו שאדריכלים הם כבר מעצבים לא רעים). לרוב כל קבלן גבס שתפגשו הוא גם צבעי, אך רוב הצבעים שתפגשו אינם בקיאים בתחום הגבס, ולכן חשוב קודם כל לדבר עם איש שמגיע מעולם קבלנות הגבס ולבדוק מה הוא מציע לנו.

אז מה העבודה שאנחנו רוצים ?

ישנם שני פרמטרים מרכזיים שחשוב להתייחס אליהם בבואנו לדרוש הצעת מחיר עבור עבודת גבס וצבע לבית שלנו: מקצועיות ובטיחות. בצד המקצועי, חשוב לבדוק כמה שכבות של שפכטל (גבס) אנו נקבל עבור המחיר שאנחנו משלמים. לרוב ההמלצה היא לא פחות מ3 שכבות, אך אתם מוזמנים להתייעץ על כך עם כל איש מקצוע שתבחרו ולשמוע את דעתו לפני שתקבלו החלטה. בתחום הצבע, חשוב לבדוק כמה שכבות של צבע תקבלו עבור המחיר שמציעים ולכם וההמלצה היא לפחות שתי שכבות של צבע כדי לקבל גימור ברמה גבוהה. בנוסף חשוב לבדוק האם מוצעים שירותים נוספים כמו סידור וניקיון של הבית לאחר העבודה: במקרים מסוימים הבית יכול להיראות כמו ג'ונגל בסיום השיפוץ ולא בטוח שמתאים לכם לנקות אחריהם.

וכמובן שבטיחות לפני הכול

בתחום הזה אין ספק שרובנו לא מבינים הרבה. הדבר החשוב ביותר בתחום הזה הוא לבדוק באיזה חומרים משתמש כל קבלן שאנחנו בודקים והאם יש תו תקן כלשהו שהקבלן עובד על פיו. כל אחד מהקבלנים שתפגשו עובד בסטנדרט אחר ואין על כך סיבה לוויכוחים, אלא פשוט להכיר לעומק את בעל המקצוע, לוודא שהוא אמין ושהוא יעשה את העבודה האיכותית והבטוחה ביותר שהוא יכול לעשות.

דבר חשוב נוסף שרבים מאתנו שוכחים או פשוט לא מייחסים לו חשיבות, שמומלץ לעשות טרם התשלום הראשוני, הוא חתימת הסכם עבודה עם איש המקצוע. רצוי לכלול בהסכם את התשלום ואם הוא מחולק אז את מועדי התשלומים, את מפרט העבודה המדויק שקיבלתם בהצעת המחיר, וכן את תאריך סיום העבודה המשוער: אם מדובר בעבודה בהיקף קטן, אין שום סיבה שבעל המקצוע לא יוכל להתחייב לכך על תאריך, עם סטייה של ימים אחדים לכאן או לכאן. מקווים שהעשרנו לכם את הידע בתחום, ואל תשכחו לבחור נכון !

עבודות גבס בבאר שבע