צביעת דירה בבאר שבע

תוכן עמוד

רוצים לחדש את הבית ולהקנות לו אווירה רעננה ונקייה יותר? אחת הדרכים הנפוצות וטובות לעשות זאת היא צביעה מחדש של הבית. הנתונים מראים כי ישראלים צובעים מחדש את הבית לא מעט: כ-10 אחוז מהאוכלוסייה צובע את הבית מחדש אחת לשנה, וכמעט חצי מהאוכלוסייה צובעים את הבית אחת לתקופה של שלוש עד חמש שנים. צביעה מחדש מאפשרת לכם להיפטר מכתמים ולכלוכים לא רצויים שהצטברו על הקירות וכן מסייעת לתחזק אותם מפני מפגעים שונים. אז מה צריך לדעת לפני שנעשה את זה?

צביעת בית – האם נעשה זאת לבד או ניעזר בצבעי מקצועי?

בשונה מעבודות בנייה אחרות כגון שיפוצים ותוספות בנייה, צביעה היא פעולה פשוטה יותר שניתן במקרים מסוימים לעשות בעצמנו. עם זאת, הדבר תלוי בכישורים שלנו ובהיקף העבודה הנדרשת. גם אם אין לכם ידיים שמאליות, סביר להניח שצבעי מקצועי ישיג תוצאה טובה יותר שכן יש לו ניסיון רב בתחום והוא מתמחה בו. בנוסף, היקף העבודה היא קריטית – יש הבדל בין צביעה של חדר אחד קטן לבית צביעה של דירה שלימה. ככל שהיקף העבודה רב יותר כך מומלץ יותר להיעזר בבעל מקצוע שיבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, במהירות ותוך שמירה מרבית על הרהיטים והחפצים שלכם.

כמה עולה עבודת צביעה?

כמו במקרים רבים, מחירה של עבודת צביעה משתנה ותלוי בכמה גורמים:

  • בעל המקצוע שאתם לוקחים לעבודה: בעלי מקצוע שונים מציעים מחירים שונים. בנוסף, יש הבדל אם אתם מזמינים צבעי מקצועי שמבצע עבודת צביעה בלבד לבין אם אתם מזמינים שיפוצניק שלא מתמחה בצביעה ועושה זאת על הדרך.
  • גודל הדירה במ"ר: מן הסתם ככל שהדירה גדולה יותר כך נדרשת עבודה רבה יותר ולכן המחיר יהיה גבוה יותר. לרוב המחיר ייקבע לפי מ"ר.
  • תחזוקת הקירות: מצב הקירות יקבע כמה עבודת הכנה תיעשה בטרם הצביעה. קיר מתוחזק שכל שיש עליו זה כמה כתמים לא ידרוש עבודת הכנה רבה, אך לעומת זאת קיר עם סדקים וקילופים ידרוש עבודת הכנה רבה יותר ולכן המחיר יהיה גבוה יותר.
  • מיקום הדירה: גם מיקום הדירה משפיע על המחיר – למשל, עבודה בדירה בקומה שלישית בבניין ללא מעלית צפויה לעלות יותר.

הכנת הקירות והחדר לצביעה

בטרם מתחילה עבודת הצביעה ישנן פעולות שחשוב מאוד לבצע כדי שהעבודה תיעשה על הצד הטוב ביותר ולא יגרמו בגינה נזקים:

  • יש להזיז את כל הרהיטים למרכז החדר ולכסות אותם בניילון, ובמידה והריצוף הוא ייחודי ודורש הגנה מיוחדת עליו או על הפאנלים יש לכסות גם את הריצוף שקרוב למיקום הצביעה והפאנלים בניילון או קרטון. מיד לאחר הצביעה יש לבדוק אם בכל זאת צבע טפטף על הריצוף ולנקות במהירות במטלית לחה.
  • צביעה לא מסתירה את הפגמים בקיר, ולכן לפני הצביעה יש לחלץ את כל המסמרים מהקיר ולמלא את כל הסדקים בו.
  • יש להבריג החוצה שקעי חשמל ולהחזיר לאחר סיום העבודה.
  • יש לעבור עם מטלית לחה על הקיר ולהסיר כל כתם שניתן, ולהמתין לייבוש הקיר עד הצביעה.

צבעי בבאר שבע ובדרום

רז פרוייקטים היא חברה מקצועית המציעה שירותים רבים בתחום עבודות הבניין ופיקוח על בנייה, כולל שירותי צביעה מקצועיים. רז עובד עם צוות עובדים מקצועי ביותר ובעל ניסיון רב בעבודות גמר, תוספות בנייה, חדרי ממ"ד, עבודות בטון, אינסטלציה, ריצוף ועבודות גבס. החברה מתמחה בעבודות שיפוץ כלליות הן בבתים פרטיים והן במוסדות, ומציעה את שירותיה בבאר שבע ואזור הדרום.

צביעת דירה בבאר שבע והדרום