צבעי בבאר שבע

תוכן עמוד

צביעת בתים, דירות ומבנים הן מהפעולות הנפוצות שישראלים עושים על מנת לשדרג את הבית. כדי שהבית ייראה טוב יש צורך לצבוע מחדש אחת לכמה שנים וישראלים מקפידים על כך: כעשירית ממשקי הבית בישראל צובעים מחדש את הבית אחת לשנה וכמעט מחצי משקי הבית צובעים אחת לשלוש עד חמש שנים. הצביעה נעשית כדי להקנות לבית מראה חדש ורענן וכדי להיפטר מכתמים שונים המצטברים על הקירות לאחר כמה זמן תודות לילדים, חיות מחמד ועוד. מה כדאי לדעת לפני שנצבע את הבית? כאן נעבור על הפרטים החשובים.

האם כדאי לצבוע לבד או להזמין בעל מקצוע?

אחת ההתלבטויות בצביעת בית היא האם לעשות זאת לבד או להיעזר בבעל מקצוע. כדי לקבל החלטה זו, כדאי לחשוב על הרמה הרצויה אליה אתם רוצים להגיע, ומהם כישורי הצביעה שלכם. אם חשוב לכם שהצביעה תהיה מקצועית לעילא וללא רבב, מומלץ להיעזר בבעל מקצוע שכן גם אם יש לכם ידיים טובות, צבעי מנוסה יותר ויידע לעשות את העבודה מהר ובאופן מקצועי תוך כדי שמירה על החדר והחפצים בו.

בנוסף, גודל המקום אותו אתם צובעים חשוב לעניין זה. אם מדובר רק בחדר אחד קטן אולי תוכלו לעשות זאת בעצמכם, אך אם מדובר בדירה גדולה עדיף להיעזר בצבעי מקצועי.

כיצד נקבע המחיר לעבודת צביעה?

המחיר של עבודת צביעה משתנה ותלוי במספר גורמים:

  • בעל המקצוע: לפעמים הצביעה תיעשה על ידי שיפוצניק שלא מתמחה בצביעה ועושה זאת על הדרך יחד עם עבודות שיפוץ אחרות. במקרים כאלו נצפה שהצביעה לבדה תהיה זולה יותר מאשר עבודת צביעה הנעשית על ידי צבעי מקצועי.
  • גודל הדירה: באופן טבעי, ככל שהדירה גדולה יותר כך העבודה תעלה יותר. פעמים רבות העלות תהיה למ"ר ושונה בין חדרים בגדלים שונים.
  • מצב הקירות: קירות המרובים בסדקים וקילופים ידרשו עבודות הכנה רבות יותר לצביעה, ולכן סביר להניח שצביעתם תהיה יקרה יותר.
  • החפצים והריהוט בדירה: מחיר הצביעה מגלם בתוכו את הזהירות הנדרשת לשם שמירה על חפצים, וככל שבחדר ישנם יותר חפצים כבדים או יקרים שצריך להיזהר מאוד כדי להגן עליהם מחיר הצביעה יעלה.

טיפים לצביעת חדרים שונים בבית

לחדרים שונים בבית ישנו אופי שונה ובהן מתבצעות פעולות שונות, ובצביעתם צריך לקחת זאת בחשבון. לכן הבאנו מספר דגשים ייחודים לפי החדר בו אתם מבצעים את הצביעה:

  • מטבח: המטבח הוא חדר בו הפוטנציאל שהקירות יתלכלכו הוא גבוה מאוד, ולכן חשוב לבחור צבעים עמידים שקל לנקות ולרחוץ.
  • חדר מקלחת או שירותים: חשוב מאוד לבחור צבע שדוחה עובש ונזקי לחות מצטברת, שכן בחדר מקלחת או בשירותים ישנו שימוש תכוף במים והסיכון לנזקי מים גבוה. היום ישנם גם צבעים אקריליים המספקים הגנה מפני פטריות ועובש.
  • חדר הילדים: אם הילדים שלכם גדולים, שתפו אותם בבחירת הצבעים והעיצובים השונים לחדר, שכן בסופו של דבר הם אלה שחיים בו. מומלץ לצבוע חדר שינה בצבעים בהירים, ובמידה ואתם בוחרים צבע בולט מומלץ לצבוע רק ריק אחד בצבע זה.

היעזרו בבעל מקצוע מומחה

רז פרויקטים היא חברה המתמחה בעבודות בנייה ושיפוצים מגוונות ובפיקוח בנייה. רז עובד עם צוות עובדים מקצועי ביותר ובעל ניסיון רב בעבודות בניין, גמר ושיפוצים כולל עבודות צביעה. החברה מתמחה בתוספות בנייה, חדרי ממ"ד, שיפוץ חדרי רחצה, עבודות אינסטלציה, ריצוף ועוד. החברה מספקת שירותים בבאר שבע וסביבתה וכן באזור הדרום.

צבעי בבאר שבע