קבלן שיפוצים מומלץ בבאר שבע ובדרום

תוכן עמוד

קבלן שיפוצים בבאר שבע ובדרום

מתי בפעם האחרונה מצאתם את עצמכם מתרוצצים מחנות לחנות, משלימים פריט אחרי פריט, בניסיון להרכיב את החדר המושלם ? קרה לכם פעם, שמצאתם את עצמכם מרכיבים פאזל ענק ובמקום למצוא את כל החלקים במקום אחד, אספתם כל חלק מנקודה אחרת ? אם אתם שואלים אותנו, זה פשוט לא צריך לקרות.

הכל-בו של עולם השיפוצים

כשמתכננים לעבור לדירה חדשה, ובוודאי כשמדובר בדירה יד ראשונה מקבלן, יש הרבה בעלי מקצוע שצריך לדבר איתם. החל מאינסטלטור ועד הצבעי, וכל אחד מהם עובד בנפרד וצריך לקבל ממנו הצעת מחיר, אם חושבים על זה, מדובר בתהליך ממש ארוך ! בעידן במודרני, שבו כל בעל מקצוע "חובש" כמה כובעים, יש לכם את האפשרות לפנות לאיש מקצוע אחד ויחיד שנמצא בקשר רציף עם כל ספקי השירותים השונים, כדי להשיג עבורכם את הצעות המחיר הטובות ביותר וכמובן לדאוג לכם לשירות הספציפי שאותו אם מחפשים.

איך אתם מרוויחים מזה ?

אפשר למצוא המון דוגמאות למודל הזה, אבל מוטב שתנסו לדמיין זאת בעצמכם: אתם מגיעים לבית דפוס ורוצים לקבל חולצות מודפסות עם איור מסוים, הבעלים נוקב במחיר מסוים ואתם טוענים שזה יקר ורוצים הנחה. בתשובה הוא עונה לכם: "אם תגיעו עם עוד 20 חברים שירצו חולצה עם איור, אני מוריד לכם 15% במחיר". אז פה העניין כמעט זהה. הקבלן נמצא בקשר עם אנשי מקצוע רבים, ולקוחות רבים מבקשים ממנו שירותים דומים. בעקבות העובדה שהוא "משדך" לכל ספק שירותים מספר לא מבוטל של לקוחות, אותו ספק מחזיר לו גמול ו"חותך" עבורו את המחיר המקורי כאות תודה. כך שבמקום לשלם מחיר מסוים אם הגעתם אל אותו ספק שירותים באופן עצמאי, תוכלו לקבל מחיר מוזל וגם לסבול מפחות כאב ראש עקב החיפושים הרבים אחר אותו ספק שירותים.

הכי טוב דירה חדשה

למרות כאב הראש הרב שכרוך במעבר לדירה חדשה, שמלבד אריזת כל הבית בארגזים ומשאיות, מחייבת אתכם גם לשפץ אותו כמעט מאפס, יש יתרונות מובהקים לעניין. כאשר אנו מחפשים לקנות דירה חדשה, או אפילו דירה "על הנייר" שנמצאת בבנייה של קבוצת רכישה/כל פרויקט אחר, מדובר בדירה שבסבירות גבוהה, מחירה עדיין נמוך ביחס למחיר הממוצע בשוק. כלומר: אני יכול לרכוש דירה שעדיין לא מוכנה במחיר מסוים, ולאחר מספר שנים בתום הבניה, לקבל את המפתח והמחיר אוטומטית קופץ באחוזים לא מבוטלים. זה משרת את הקונים מכמה סיבות: מאפשר להם לעבור לדירה חדשה במחיר נמוך יחסית ולאחר מכן שווי הדירה עולה ומאפשר להם להרוויח במקרה של מעבר לדירה נוספת בהמשך. הסיבה השנייה היא עבור משקיעים: שמעוניינים לקנות דירה "על הנייר", לחכות לרגע שבו היא תעמוד על הרגליים, ואז למכור אותה לכל המרבה במחיר ולמעשה לתת "מכה" של עשרות עד מאות אלפי שקלים, תלוי במחיר הדירה המקורי.

אתם יודעים למי לפנות בבאר שבע ואזור הדרום

אם אתם מחפשים דירה חדשה מהניילון ואתם פשוט מוצפים בפרסומות בכל פינה באינטרנט, אם אתם שוקלים שיפוץ כולל בבית שלכם ולא רוצים להתחיל לזגזג בין אנשי מקצוע שונים ולהתמקח על הצעות מחיר מופקעות, אז אין ספק שאתם במקום הנכון. מזמינים אתכם להרים אלינו צלצול ולקבל את המענה המקיף לכל הסוגיות האלה עם מתן פתרונות שיתאימו בדיוק לצרכים שלכם ויאפשרו לכם ללכת לישון בשקט בלילה, כשאתם יודעים שיש מי שדואג ועובד בשבילכם 24 שעות 7 ימים בשבוע, מקווים שעזרנו !

קבלן שיפוצים בבאר שבע והדרום