שיפוצניקים בדרום – רז פרוייקטים

תוכן עמוד

גם בעולם שבו גישת ה"עשה זאת בעצמך" תופסת תאוצה, ומוצרים כמו רהיטים בהרכבה עצמית הפכו לדבר שבשגרה בעולם המערבי ובכלל, עדיין יש תחום אחד שבו ידם של אנשי המקצוע היא מצרך יקר, ואי אפשר להמעיט בערכו: מדובר כמובן, בעולם השיפוצים.

ישנה סיבה עיקרית שגורמת לכך שכשמדובר בשיפוצים, האינסטינקט הראשוני של מרבית האנשים הוא לחפש איש מקצוע איכותי שיוכל לעשות בשבילם את העבודה מא' ועד ת': מדובר בעולם שבו הכול צריך להיות לפי הספר. בשונה מרהיט בהרכבה עצמית, שניתן לפרק ולהרכיב מחדש במקרה שבו טעיתם באחד השלבים, במלאכת השיפוץ אין מקום לטעות, ומספיקה שכבה אחד מיותרת של גבס או חיפוי בעובי לא נכון, והמטבח שלכם עלול להיות מתחם מסוכן ולא יציב, ובנוסף הוא עשוי להיראות לא מעוצב לטעמכם.

מאיפה בכלל מתחילים ?

כשצוללים לעומק תחום השיפוצים, די פשוט להבין שזה לא מתחיל ומסתיים שם: כל שיפוץ קטן כגדול שעושים בבית או מחוצה לו מצריך התייעצות עם מספר גורמי מקצוע שעובדים בידיים שלובות כדי לייצר עבורכם את הקיר למטבח שתמיד חלמתם עליו, או ריצוף בדיוק כמו שראיתם בקטלוג. ישנם שני אנשי מקצוע מרכזיים שאי אפשר בלעדיהם:

מעצב: במקביל לזמן שבו אתם פונים לשיפוצניק, חשוב לבחון לעומק את הצורה שבה הרצפה או הקיר החדשים יתאימו לשאר אזורי הבית הצמודים להם, ולכן חשוב להתייעץ אתו לגבי צבע, סוג הרצפה או הקיר, ועוד.

מפקח בנייה: בסופו של יום לכולנו חשוב מאוד כי למלאכת הקודש של שיפוץ הבית יהיה תאריך התחלה ותאריך סיום. אין סיבה ששיפוץ יימשך יותר זמן מהצפוי, ומפקח מנוס יוכל לתת לכם תאריך סיום משוער של השיפוץ, כמו גם להתנהל מול אנשי המקצוע שנמצאים בביתכם מבחינת תשלומים, בלתמ"ים וכל דבר אחר- הם למעשה המתווך שלכם מול אנשי המקצוע בשטח.

על מה חשוב ללכת עד הקצה ?

באיכות של שיפוץ הבית שלכם אי אפשר להתפשר. אין אדם אחד שמוכן לשלם את המחיר הכי נמוך שהוא מוצא כדי עבור איש מקצוע שיבצע עבודה באיכות נמוכה. רובנו נעדיף ללכת על מקום טוב באמצע סולם המחירים, כדי לקבל איש מקצוע אמין, מנוסה, עם שפע של ביקורות חיוביות מלקוחות מרוצים.

לפני שבכלל מתחילה מלאכת השיפוץ, חשוב לבדוק כמו שצריך את מפרט העבודה הצפויה: אם מדובר בעבודה פשוטה כמו התקנת מסגרת למראה או חיבור של דלת אמבטיה, המשימה אכן הופכת לפשוטה. העניין הופך למורכב יותר כאשר מדובר בשיפוץ כולל של הבית או של חלק מסוים בו, עבודה שמחירה עשוי להגיע לעשרות ולעתים למאות אלפי שקלים, תלוי באיכות החומרים ובגודל הבית. מומלץ להיעזר בראש ביועץ מטעמכם שיוכל להגיד מה הוא חושב על מפרט העבודה, שצריך לכלול בין היתר את החומרים, סוג העבודה וכמובן הצעת מחיר.

בשביל זה אנחנו נמצאים בדרום

אם אתם גרים בדרום הארץ, וכבר נמאס לכם שעבור איש מקצוע איכותי צריך לנסוע עד לתל אביב, אז פה אנחנו נכנסים לתמונה ! חברת "רז פרויקטים" מציעה לכם את כל השירותים החשובים תחת קורת גג אחת: החל מאדריכל שיתאים את העבודה בדיוק לטעמכם ולמפרט הקיים בבית, ועד לאנשי המקצוע בשטח שיבצעו את העבודה בדיוק כפי שקבעתם אתנו מראש. מפקח הבניה כמובן יעמוד לרשותכם וידווח לכם על כל הקדמה או חלילה עיכוב בסיום העבודה ויעדכן אתכם בתשלומים לספקים בהתאם למועד שנקבע מראש. מקווים שקיבלתם מאתנו בדיוק את העצה שהייתם צריכים, בהצלחה !