שיפוצניק ועבודות שיפוצים בבאר שבע והדרום

תוכן עמוד

רובנו נוטים לחפש דירה שהיא כבר מוכנה כדי להגיע "עם מזוודה": כל הקירות כבר צבועים, הקרקע כבר מרוצפת מהיסוד וכל חדרי השינה והאמבטיה מאובזרים. למה בעצם ? יכול להיות שאנחנו מנסים להימנע מ"כאב ראש" שכרוך בשיפוץ הבית ? יש סיכוי גדול שאתם מפספסים הזדמנות.

הכי טוב לשפץ

שיפוצים נתפסים אצל רובנו כמעמסה וטרחה שהיא בהכרח מיותרת, או הכרחית בהקדם האפשרי, אין אמצע בנוגע לזה: או שהבית הרוס או ריק מיסודו וחייב מתיחת פנים, או שהוא מרוהט ומוכן לגמרי ואין כל צורך בהתערבות של גורם חיצוני, ועדיף להשאיר את המצב כמו שהוא. אבל למה בעצם ? כי לפעמים גם סביבה מוכרת צריכה ריענון. חלק מאתנו עוברים דירה במהלך החיים (משפרי דיור), כשהסיבה המרכזית לכך היא "רצון לשבור שגרה", כשהשטח והמבנה של הדירה החדשה הוא אותו מבנה, אבל התפאורה, ובתוכה הריהוט והקירות, הם שונים. אחת לכמה שנים חשוב לעשות שיפוץ קוסמטי בבית כדי להכניס בו צבע וגוון רענן, שיכול מאוד לתרום להרגשה של שבירת שגרה שחשובה לכולנו.

מחיר למשתכן, או להשתכן בלי מחיר

רבות דובר וכמובן מדובר כל העת על מחירי הנדל"ן הלא סבירים בישראל. חלק מאשימים את הממשלה שלא מתעתדת להוריד אותם, חלק מאשימים את עצמם ואת הציבור בכך שהוא ממשיך לקנות דירות עם משכנתא במקום לנשוך שיניים ו"לחכות על הגדר" להתפוצצות הבועה, אבל אין ספק: דירה בישראל היא עסק לא זול, ולא ברור מתי זה ישתנה. בניגוד לדעה הרווחת, המציאות הגדולות דווקא כן נמצאות מתחת לעיניים שלנו. כמה פעמים קרה לכם שמצאתם דירה במיקום נהדר, מרווחת, אבל בתוספת כוכבית עם ההערה: נדרש שיפוץ. אז מה ? ככה לפספס ?. במקרים רבים, דירה כזו מוצעת לשוק במחיר נמוך משמעותית ממקבילתה המשופצת, פשוט כי רובנו "מתעצלים" לשפץ דירה, למרות שהדבר יכול לחסוך לנו עשרות ולעתים מאות אלפי שקלים, וזאת כמובן גם לאחר התוספת הנדרשת של השיפוץ.

המרכז עובר לפריפריה

זה התחיל בניסיון להעביר את כל משרתי 8200  של צה"ל אל הנגב, אך קיימים עוד פרויקטים רבים והדבר כבר בולט לעין: הנגב הוא העתיד של מדינת ישראל. לא רחוק היום ש"מדינת תל אביב" תהיה צפופה מדי, וגם הערים הסמוכות לה, ואוכלוסיות רבות וביניהן משפחות וזוגות צעירים יצטרכו לפלס את דרכם אל הנגב, שם השטחים הם עצומים וקיים שטח על מנת לשכן שם מאות אלפי אנשים, שכבר מתקשים למצוא את דירת החלומות שלהם במרכז הארץ. בנוסף, מחירי הדיור בבאר שבע ובמחוז הדרום הם עדיין בגדר הסביר עבור משפחות רבות: המחיר למטר רבוע בבאר שבע הוא שליש ואפילו פחות מאשר בתל אביב, ובניגוד לפעם שאז התירוץ הקבוע של "ואיפה תעבוד שם ? היה שגור בפיהם של רבבות ישראלים, היום המצב פשוט יותר ושוק העבודה צמא לעובדים חרוצים.

להפוך את החלום למציאות

אז עכשיו אחרי שהשתכנעתם שבאר שבע והפריפריה הם הדבר הבא שיש לישראל להציע, ואתם מחפשים את הדרך הבטוחה אך גם הזהירה ביותר לקבלת הבית עם העיצוב המושלם בדיוק כפי שאתם מחפשים, מוזמנים להתקשר אלינו. ברשותנו צוות עובדים מיומן ומנוסה, שמתמחה בתחום של עבודות בניין, אינסטלציה, ריצוף, טיוח, צביעה ועוד. כמו כן נדאג לכם גם בעניין ניהול העבודה, יידוע על חוסרים, הקדמה או דחיה בסיום השיפוץ וכמובן התנהלות מול הספקים והעובדים השונים בשטח. מחכים מכם רק לקריאה ואנחנו מגיעים !