בחירת מפקח בנייה

פיקוח הנדסי

ההחלטה על העסקתו של מפקח בניה היא ההחלטה האחראית והכלכלית ביותר, בדרך לבניית בית החלומות, ולמעשה כל מבנה אחר. מפקח בניה אחראי על כל שלבי התכנון והבינוי, עמידה בלוחות זמנים, שמירה על מסגרת תקציבית, הקפדה על שלבי העבודה והבינוי ואיכותם, בחינה מדוקדקת ואישור חומרי העבודה, פיקוח על אנשי המקצוע השונים לרבות הקבלן המבצע ועוד.

חשיבות העסקתו של מפקח בניה היא מהותית וברורה, אולם לא תמיד ברור לאדם מן השורה המבקש לצאת לתהליך בניה עצמאי כיצד לבחור מפקח בניה ועל סמך אילו פרמטרים.

בדומה לבחירת בעל מקצוע בתחומים אחרים גם כאן למוניטין והמלצות משמעות רבה, וזאת לצד פרמטרים מקצועיים נוספים אותם ריכזנו עבורכם:

הכשרה- מדובר אמנם במובן מאליו, אולם שוק הבניה בישראל הוא שוק פרוץ בו רבים ה "חאפרים" המציעים את שירותיהם בתחומים רבים. בבחירה של מפקח בניה אמין יש לוודא כי מדובר במפקח מוסמך בעל תעודה ממוסד מוכר. חשוב לדעת כי קיימות מספר דרגות להסמכת מפקח בניה, כאשר ההסמכה הראשונית כוללת מסלול לימודים בן שנתיים ימים המסמיך את המפקח ללוות תהליכי בניה של מבנים בני עד ארבע קומות. יש לוודא כי ההסמכה מתאימה לצרכי הבניה.

מוניטין- בניגוד לבעלי מקצוע אחרים, קשה יהיה למצוא המלצות על מפקח בניה בחוג החברים ובני המשפחה הקרוב, וזאת משום שלא רבים האנשים שיוצאים לתהליך בניה עצמאי ונזקקים לשירות זה. מסיבה זו כדאי להיוועץ בקהל רחב יותר באמצעות הרשתות החברתיות, המלצות באתרי האינטרנט ואף בקשת רשימת ממליצים מן המפקח עצמו. אל תהססו לפנות לאותם ממליצים בשיח, לשאול שאלות ולהתרשם באופן בלתי אמצעי מעבודות קודמות של המפקח המיועד.

אזור גאוגרפי- גם אם מדובר במפקח בניה המציג עצמו כמספק שירותים בפריסה ארצית, מוטב לעבוד עם מפקח שעיקר עבודתו היא בסביבה הגאוגרפית של אתר הבניה. באופן זה המפקח יהיה זמין יותר לעבודה ופיקוח גם במקרים בלתי מתוכננים וחשוב מכך, היכרותו עם בעלי מקצוע מקומיים תהיה רחבה יותר.

תקשורת ותחושת בטן- תהליך בניה עצמאית הוא תהליך ארוך הטומן בחובו לא מעט לחצים וקשיים, כאשר שכירת מפקח בניה נועדה בין היתר לפוגג ולהשרות רוגע וביטחון על בעלי הבית המיועד. חשוב לבחור באיש מקצוע מוכשר ומנוסה, אולם העבודה האינטנסיבית הצפויה לצדו מחייבת גם בחירה באדם אתו תחושו בנוח, שיאפשר לכם לסמוך עליו בתהליך העבודה ובכלל, ישרת את האינטרסים שלכם במלואם ויהיה זמין עבורכם בכל שעה, בשירות אדיב וסבלני.

הצעת מחיר חינם

לקבלת הצעת מחיר בחינם התקשרו: 055-966-1395 או מלאו את טופס יצירת הקשר למטה ונציג של רז פרויקטים יחזור אליכם

לקבלת ייעוץ חינם

לחזרתו של נציג רז פרוייקטים מלאו שם וטלפון ואנו נחזור אליכם עוד היום

יש לכם שאלה ?

קצת על רז פרוייקטים

חברת רז פרויקטים היא מחברות הפיקוח המובילות בארץ, המספקת שירותי פיקוח בניה וניהול
צרו קשר עוד היום לקבלת ייעוץ והצעת מחיר חינם
יצירת קשר