ייעוץ וליווי פרויקטים לבנייה מוצלחת

התחלת תהליך תכנון הבנייה או השיפוץ, מעמיד בפנינו אתגר לא קטן המורכב ממספר רב של אלמנטים. ברצוננו להאמין שאנו אנשים בעלי ראש על הכתפיים, אך עדיין ידיעותינו בכל תחום ותחום הם בכל זאת אינן ברמה של בעל מקצוע שזהו כל תפקידו. בעלי מקצוע, כל אחד בתחומו הוא, יכולים לסייע לכם רבות עוד בטרם תגבשו את ההחלטה הסופית לגבי הנתונים והמידות של הפרויקט הגדול שלפניכם. ייעוץ של אנשי מקצוע כגון, יועצי קרקע, מודדים, פיקוח, אדריכלים, שמאי מקרקעין, מפקחים או מהנדסים יכול לשנות את כל התמונה שדמיינתם לעצמכם.

אנשי מקצוע אלו ידריכו אתכם נכונה לגבי הדברים המותרים והאסורים בכל הקשור לפרויקט החשוב של חייכם ובעזרתם תבינו בדיוק לאן אתם נכנסים וכיצד עליכם להיערך בכדי לזכות בכל האישורים הנדרשים במהרה וללא עוגמת נפש וסחבת מיותרת. כל ייעוץ כזה שווה את הזמן וההשקעה מאחר וערכו לא יסולא בפז.

החיסכון הכספי בליווי פרויקט בנייה ע"י מפקח

לעתים אנו מביטים קדימה ומנסים לחשב את ההוצאה הכספית שאליה אנו נכנסים. כמובן שמדובר במהלך חכם שבו תוכלו לנסות ולראות האם אפשרויות המימון שלכם מספיקות לפרויקט המושקע שלכם או שתצטרכו להיערך בצורה אחרת מבחינה כספית. מחשבה אחת נכונה יכולה להביא אתכם למסקנה הפשוטה כי היעזרות ביועצים מקצועיים תעלה גם היא סכום כסף נוסף אך הרווח מגיע מכך שייעוץ זה גם יחסוך לכם כסף רב בעתיד.

קחו בחשבון שאותם בעלי מקצוע כגון, יועצי חשמל, יועצי אינסטלציה, ליווי בנקאי, יועצי מיזוג או מעצבי פנים הם אלו שבקלות רבה יכוונו אתכם בתכנון של המערכות והנושאים, שבהם הם עוסקים, בצורה נכונה. הכוונה היא שיועץ מיזוג יכול לחסוך לכם כסף רב לא רק בבחירת מזגן בעל עוצמה נמוכה יותר לחדר מסוים אלא שגם הוצאות החשמל על מזגן זה, לכל השנים שבו תשמשו בו, יהיו הרבה יותר נמוכות. כך שיש להתייחס גם לחיסכון העתידי.

ייעוץ וליווי בניה – הידע והניסיון לשירותכם

אין אדם שיכול לייעץ למישהו אלא אם כן הוא עצמו בעל ניסיון. כל אותם בעלי מקצוע, כמו אדריכלים, יועצי אינסטלציה או מעצבי פנים אינם יכולים לספק לכם את הייעוץ המתאים אם הם רק בעלי ידע בלבד. כל עניין הניסיון משחק תפקיד רב בהגדרתו של בעל מקצוע כאחד איכותי שכדאי מאוד להקשיב לו.

יועצים בעלי וותק הם אלו שיעשו את ההבדל בין הסבר כללי לבין הדגשה של כל נקודה ונקודה שאותה צריך לשנות או לשפר בכדי להפוך את הפרויקט שלכם למושלם. יועצים אלו שראו דבר או שניים בחיים שלהם וכבר נתקלו בבעיות מאתגרות ולא פשוטות, בזמן שנכחו בפרויקטים קודמים, יכולים לחסוך לכם כסף רב ולהביא לתוצאות מרשימות ביותר את הפרויקט המשמעותי שאותו אתם מתכננים "להרים" בתקופה הקרובה.

בחירת מפקח בניה

בבחירת מפקח בנייה יש לבדוק היטב אשר החברה המבצעת את העבודה בעלת כל ההסמכות הדרושות לכך, ובעלי כל הניסיון הדרוש בכדי שיוכלו לספק לכם ליווי וייעוץ מקצועי לתכנון בנייה, תכנון נכון של פרוייקט יכול לחסוך המון טעויות, למנוע בעיות עתידיות שעלולות לצוץ והמון כאבי ראש ולחצים מיותרים !
רוצים לעשות את זה נכון ? תנו למומחים לעשות את העבודה עבורכם …

רז פרוייקטים מתמחה מזה שנים רבות בליווי ופיקוח בנייה ובעלי ניסיון רב ואין ספור פרוייקטים מוצלחים ולקוחות מרוצים, עבר עשיר והיכרות עם כל בעלי המקצוע הרלוונטים, היכרות עמוקה עם חומרי הבנייה השונים, ובעלי יכולת פנומנאלית לביצוע פרוייקטים ברמה הגבוהה ביותר !
לשיחת ייעוץ עם המומחים של רז פרויקטים חייגו : 055-966-1395 או מלאו טופס יצירת קשר
ונציג רז פרויקטים יחזור אליכם עוד היום !

לקבלת ייעוץ חינם

לחזרתו של נציג רז פרוייקטים מלאו שם וטלפון ואנו נחזור אליכם עוד היום

יש לכם שאלה ?

קצת על רז פרוייקטים

חברת רז פרויקטים היא מחברות הפיקוח המובילות בארץ, המספקת שירותי פיקוח בניה וניהול
צרו קשר עוד היום לקבלת ייעוץ והצעת מחיר חינם
יצירת קשר