תפקידו של מפקח בניה

מפקח בניה בפעולה

עלויות הנדל"ן ההולכות ומאמירות והרצון בסופו של יום להגיע לבית העונה על צרכים, חלומות ומאווים של המיועדים לגור בו, מביא רבים לאתגר המורכב שבבניית בית מן ההתחלה, בליווי של אנשי מקצוע והעסקת קבלן, שיתנו מענה להיבטים התפעוליים והמקצועיים, אולם ייוותרו נאמנים לחלום ולמאווים של בעליו.

למרות היתרונות הרבים הטמונים בבניית בית החלומות באופן עצמאי, הפער בין התשוקות והחלומות לידע והאמצעים עשוי להיות בעייתי וגם בעת שכירת אנשי מקצוע לבצוע העבודה נדרשת עין מקצועית ביקורתית שתפקח על כל שלבי התכנון והביצוע. מפקח בניה עצמאי הוא הגורם המקצועי- סמכותי לליווי תהליכי בניה, כאשר האינטרסים של בעל הבית הנבנה הם שעומדים לנגד עיניו.

העסקתו של מפקח בניה אמנם כרוכה בעלות נוספת, יחד עם זאת בתחשיב הסופי מדובר בהוצאה ששכרה בצדה. מפקח בניה מקצועי יסייע בגיוס אנשי המקצוע הטובים ביותר לבצוע עבודות הבינוי, בכל התחומים הנדרשים, תוך שמירה על מסגרת תקציבית מוגדרת, קיום סקר שוק ועלויות, מיקוח והגעה לחוזים המשתלמים ביותר שניתן. נוסף לעלויות אנשי המקצוע עליהם למפקח הבניה קיימת השפעה מכרעת, בעיקר כאשר מדובר במפקח בניה מנוסה, פיקוח מקצועי באתר הבניה בזמן אמת יבטיחו תשומת לב יתרה, הקפדה על מקצועיות גבוהה ומניעת ליקויים.

ליקויי בניה שונים והצורך במקצה שיפורים ותיקונים עשויים להכביד מאוד על עלויות הבניה, מה גם שבמרבית המקרים מדובר בהוצאה נוספת ובלתי מתוכננת, המתקיימת לאחר הליך בניה מתוכנן ומתוקצב. פיקוח מקצועי והיכרות עם עולם הבניה, החומרים והאדריכלות, שמביא מפקח בניה, יסייעו בהימנעות מליקויים יקרים ויחסכו כסף רב בסופו של יום.

היבט חשוב נוסף בתהליך הבניה הוא נושא הזמן. לתכנון הזמן ישנה משמעות אישית וכלכלית בעבור הבונים, וחריגה מלוחות הזמנים עשויה אף היא להכביד כלכלית כמו גם בהיבטים אישיים אחרים. מפקח בניה אחראי בין היתר על עמידה בלוחות זמנים ופיקוח על הלו"ז המתוכנן, תיאום בין אנשי המקצוע השונים והתקדמות הבניה בקצב המתוכנן.

בבחירה של מפקח בניה חשוב לתת את הדעת על מקצועיותו וניסיונו, להכיר פרויקטים אחרים עליהם פיקח ולא לחשוש לבקש המלצות ולאמת אותן. כדאי ונכון לעבוד עם מפקח בניה המתנהל באותה סביבת מגורים, וזאת על מנת ליהנות מקשרים והיכרות מוקדמת שלו עם בעלי המקצוע השונים שיסייעו רבות בתהליך הבניה.

הצעת מחיר חינם

לקבלת הצעת מחיר בחינם התקשרו: 055-966-1395 או מלאו את טופס יצירת הקשר למטה ונציג של רז פרויקטים יחזור אליכם

לקבלת ייעוץ חינם

לחזרתו של נציג רז פרוייקטים מלאו שם וטלפון ואנו נחזור אליכם עוד היום

יש לכם שאלה ?

קצת על רז פרוייקטים

חברת רז פרויקטים היא מחברות הפיקוח המובילות בארץ, המספקת שירותי פיקוח בניה וניהול
צרו קשר עוד היום לקבלת ייעוץ והצעת מחיר חינם
יצירת קשר