שיפוצים בבאר שבע – איכות, מחיר ,מקצועיות

תוכן עמוד

שיפוצים בבאר שבע

המונח "חאפר" הפך למילה די שגורה בפיהם של הרבה מאוד אנשים בימינו. כל אחד שומע מהחבר שלו על בעל מקצוע שהציג את עצמו בפניו כמומחה בתחומו, הציע לו מפרט עבודה חסר תקדים יחד עם הצעת מחיר אטרקטיבית מאין כמותה, אך בסופו של דבר גילה כי מדובר בנוכל ולא רק שהוא לא קיבל את מה שהובטח לו, גם הכסף לא הוחזר לו לאחר מכן. ובכן, אם תעשו זאת נכון, לכם זה לא יקרה !

למה בכלל שיפוץ ?

כנראה שלכל אחד יש את התשובה האישית שלו לשאלה הזו, אבל הסיבות ברורות: המצב הנוכחי בבית דורש מתיחת פנים בינונית עד רצינית. כשהחלטתם שאתם חייבים לחדש את הריצוף, או לצבוע מחדש את הקיר, או אפילו להתקין דלת חדשה למקלחת ביחידת ההורים כי הקיימת כבר חורקת, זה סימן שאתם חייבים לעשות שינוי. השיפוץ הוא הדרך שלכם לעשות שינוי לאזור קיים, לגרום לו להיראות חדש בלי להרוס ולבנות מחדש את כל האזור, אלא רק באמצעות "טאץ'" במקומות הנכונים של בעלי מקצוע מנוסים.

נוסחת שלושת הצעדים

בשלושת הצעדים ההכרחיים בדרך לשיפוץ המושלם, צריך לעבוד לפי הסדר. השלב הראשון הוא כמובן להחליט שאתם רוצים לעשות שינוי קוסמטי לאזור מסוים בבית. אין מה להתקשר לבעלי מקצוע כשעוד לא החלטתם, שכן אז הם עלולים לשכנע אתכם להזמין שיפוצים למקומות אחרים בבית שאינכם בהכרח צריכים, ובעלות גבוהה מהרגיל. השלב השני הוא לפנות למספר אנשי מקצוע בעלי ביקורות וחוות דעת חיוביות ולקבל הצעות מחיר עבור העבודה הנדרשת שהצגתם בפניהם, והציפייה היא לקבל הצעות מחיר אטרקטיביות שהכיס שלכם יוכל לעמוד בהן, אל תתביישו להתמקח, במיוחד בתקופה זו. השלב השלישי הוא להחליט על אחד מאנשי המקצוע שאליהם פניתם. על בסיס הרושם שקיבלתם ממנו, הביקורות החיוביות, המחיר וכן גם הזמן לביצוע העבודה, תצטרכו להחליט מי מהשיפוצניקים שאיתם דיברתם הוא המתאין ביותר והוא זה שיגיע אליכם הביתה ויבצע את העבודה הנדרשת.

השיפוצניק הגיע, מה עכשיו ?

גם אחרי שבדקתם את כל הדברים החשובים, והעבודה התחילה, עדיין זה לא אומר שאתם יכולים לשבת רגל על רגל, ובטח שלא לצאת לחופשה ולחזור כשהכול מוכן. אם מדובר בשיפוץ קטן או בצביעה של קיר, יכול להיות שהעבודה תסתיים תוך מספר שעות ותוכלו להגיד תודה ולהתראות לאנשי המקצוע שהגיעו בבוקר לביתכם, אבל במקרים רבים זה לא ככה. אם מדובר בשיפוץ נרחב של הבית, צוות אנשי המקצוע עשוי להגיע אליכם מספר ימים ברצף, ובהתחשב בעובדה שיהיה להם גם יום חופש במהלך השבוע, אתם עשויים לראות אותם בביתכם לפחות שבוע וחצי ואפילו יותר. במצב כזה, בנוסף לכל הדברים שבדקתם טרם תחילת השיפוץ, מומלץ ואפילו חובה לדאוג לאיש מקצוע ראשי, למעשה מנהל עבודה, שיהיה בעצם המתווך ביניכם לבין כל אנשי המקצוע בשטח. תפקידו יהיה להודיע לכם על כל חוסר של ציוד, תוספת תשלום לא מתוכננת, עיכוב או הקדמה בסיום העבודה וכן שינויים בלתמ"ים נוספים שעליכם לדעת עליהם.

מקום אחד שיש בו הכול

אם החלטתם שאתם מעוניינים בעבודה מקצועית, אחראית שמבוצעת על ידי צוות עובדים עם ניסיון, הגעתם למקום הנכון. ברשותנו צוות עובדים מיומן בכל אזור באר שבע והסביבה, שמתמחה בעבודות בניין והשיפוצים, כולל תוספות בנייה, צביעה, גבס וריצוף, וכל זאת תוך ניהול מסודר של העבודה במהלכה וכמובן גם סדר מופתי לאחריה. מחכים רק לטלפון מכם כדי שנוכל לשמוע בדיוק מה תצטרכו.